28 Şubat 2013 Perşembe

My Name İs Khan (Benim Adım Khan) Filmini Full İndir


11 Eylül sonrası dış dünyanın müslümanlara bakışının son derece objektif ve anlamlı anlatımıdır. Kabiliyetsiz(hasta) bir adamın sakatlığa, güçsüzlüğe karşı yaptığı savaşını anlatmıyor. Hasta adamın, tüm dünyada olan Terör, Savaş, Nefref ve Düşmanlığa karşı yaptığı savaşı anlatıyor.

 My Name is Khan filmi aynı zamanda Islam’ıda ele alıyor. Islam’ı ve dünyanın Islam’a bakış açısını ele alıyor. Fakat taraf tutmadık. Biz sadece iyi insanların ve kötü insanların var olduğunu söylemeye çalışıyoruz. Kötü Hindular, iyi Hindular, kötü Hristiyanlar, iyi Hristiyanlar olmaz. Ya iyi bir insanızdır, ya da kötü bir insanızdır. Din kriter değildir, insanlık kriterdir.

İndirme Linki Turbobit: http://adf.ly/K0gQs


İndirme Linki Letitbit: http://adf.ly/K0gPh


Not: Turbobitten premium ve beklemeden indirmek ıcın. Turbobit Premium Link Generator yazımızı okumanızı tavsıye edıyorum.

İlgili Aramalar: film,gezginler film indir,benim adım khan indir download,my name is khan indir download,tek link

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder